• Voor 15.00 besteld, zelfde werkdag verzonden
  • Gratis gazononderhoud kalender
  • Track en Trace door PostNL

Klachten en retouren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u bestellingen wilt retourneren of dat u een klacht heeft. Hieronder leggen we uit welke stappen er nodig zijn.


Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@grasproducten.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Sommige producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Dit zal te allen tijde bij het product vermeld zijn. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.


Retouradres

Het retouradres voor producten die u op grasproducten.nl heeft gekocht is:


Tuin en Gras BV
Heesterseweg 25
5386KT Geffen


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@grasproducten.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Over ons

Grasproducten.nl biedt een enorm ruim assortiment aan producten, geschikt voor onderhoud van het gazon. Wil je een nieuw gazon aanleggen? Ook dat is geen enkel probleem. De specialisten van grasproducten.nl staan altijd voor je klaar.


Vanuit de ervaring en kennis op het gebied van gras en tuinproducten, kunnen we onze klanten perfect ondersteunen in de juiste keuze. Met het ruime assortiment topproducten en accessoires kunnen we voor elke tuin een passend product aanbieden.


De voordelen van grasproducten

1. Kwaliteitsproducten

Wij werken enkel met kwaliteitsproducten.


2. Het juiste advies

De juiste informatie. Heb je vragen? Neem dan contact met ons op.


3. Snelle levering

Bestel je voor 15.00 uur dan verzenden we het dezelfde werkdag, compleet met track and trace!


4. Gazonkalender

Je ontvangt een handig overzicht waar je het jaar rond kunt zien wanneer en welke acties u moet ondernemen.